About Me

My photo
Im sorry that i cant stop to loving you, NurFirzanah

Tuesday, February 22, 2011

Kelang kaaaabooooooooot! haha

Hello Blogger ,

hahahahaha sumpah , aku tak pernah jumpa orang kuat Mengenyeh aku smpai cmni , aku gelak je lah sial baca ayat dia . hahahaha Jabbar Blend , cuba korang search dekat FB . haha dia ni budak paling babi penah aku kenal lah aku rasa HAHAHAHAHA nak thu tak apa dia Mengenyeh aku 
hahahaha nihaa , baca nii pantun dia .


Jabbar Blend siapa kata udang boleh terbang serdang kan burung x boleh terbang hhaha

Kidd Alonso Wolf : kau serdang 

Jabbar Blend : sape cakap serdang x bole grk pucong...hahaXD 

Kidd Alonso Wolf : sehari tak makan penyepak aku memang tak boleh eh Jabbar on ? 

Jabbar Blend : okkeeeeeeeeeyyyhhhh aq diammmm..haha XD 

haa babi ke tak babi dia ni ? tengok dia punya pantun canee ? power ke tak power ? ahahaha 

No comments:

Post a Comment