About Me

My photo
Im sorry that i cant stop to loving you, NurFirzanah

Sunday, February 20, 2011

Exam Exam :D

Hello Blogger , 

Hahahahaha kelakar sial harini jawab exam , First paper aku harini Agama , time agama aku kemain lagi , baca buku skjp time tak ada buat apa tuu . cikgu siap puji bhai "wah hasrul , rajinnya baca buku" aku dah senyum sokmee dah haha padehal aku baca buku tu sebab aku nak tiru time jawab nanti , nk tahu aku selit dekat mana ? dekat bontot aku sial , tp bukan bawah bontot , dekat peha aku hahaha

wa cakap lu der , aku tak penahpenah jawab semua soalan agama , sekali UB1 ni , aku jawab semua sial . hahaha semua ingat aku dah pandai , aku senyum je buat muka cool HAHAHAHA *apedehal , baru UB1 yedok ? hahahahaha . paper tu start pukul 820 smpai pukul 9 . pukul 9 jee habis paper tu , then aku ajak Geng aku , pegy breakfast dekat tempat biasaaa , Hajja's! hahaha wa dah cakap , wa tak main makanan kantin , makanan kantin sakit perut hahahaha 

fuhhhh mulamula aku dengar mawi nak open table , baru aku nak ambik nasik lemak 3 bungkus , sekali dia cerita Pom Pom laa derr -.- celakaaa looooo! haha tkpe , aku tak kesah , membermember apedehal haha . aku order roti canai 2 keping dengan Milo Taborrrr . haha tapi yang aku bayar , Roti canai je , tu pun satu aku cakap . yang lain pegy mati! hahahaha aku bawak pun rm2 jee sial haha 

dah bayar tu , aku rasa macam nak rompak kedai Azam , masuk ramairamai bagi salam , then tangan selok keropok semua , hahaha Azam marah sial! dia cakap " sebelum aku call cikgu korang , baik korang blahh!" hahaha dia takot sial , macam kitorang nak rompak bunuhhh jee , menggeelepekk sial Azam! hahahahaha dah settle semua makanan ringan kitorang . aku ajak balik ke sekolah 

dh smpai sekolah , si Amer Lantun cakap "weh , paper Seni dah nak start doh , jom lari lah sial masuk class" haha aku pun dengan semangat , larii kemain lagi sial , tembok tu tinggi , tp aku nak cepat punya pasal , aku rasa macam tembok tu aku nak langkah longkang jee . haha laju bhai semua , hahaha . mana taknya , Seni bhai , kitorang semua tangan Seni bhaai! hahaha sekali masuk class , cikgu cakap paper start pukul 1130 , kitorang smpai class pukul 11 . ape cer ? kalau aku tahu , aku boleh lepak lagi sial curi makanan ringan Azam the kabot boy tu! hahaha menggelepekk aaa! 

duduk lah aku dengan dorang dalam class , cmbodo , aku on phone aku , aku bukak lagu , sasau ramairamai . Cikgu Poh dekat depan tak kesah , sebab dia punya gigi aku nak tukar jadi batu karang , tu yang dia tak marah . hahaha dengar lagu smpai tertidur sial aku , almaklum , orang dah berhenti isap dadah kan ? hahahaha tidotido smpai lupa kejap lagi ada paper , aaaah sudah kena ketok kepala dengan cikgu mana ntah tibatiba masuk , aku bangun tgok Cikgu Poh dah blah , hahaha

sial laa blah tak bg tahu -.- aku dengan semangat nak jawab paper Seni , hahaa padehal aku tiru si Acap tuu . yang bab lukis jee buat sendiri hahahaha dah ngntok , rasa macam malas je nak perah otak kan ? hahahaha time paper seni bosan , sebab tkde pape function . habis paper seni pukul 12 , then terus sambung paper Sejarah . hihi aku suka Sejarah doh <3 tp time paper sejarah pun aku tidur jugak! hahahaha aku dengar lagu Luahan Hati <3 hahahahahaha then tibatiba aku terbangun , aku terus jawab paper sejarah , yang si mawi bodoh tu pegy ambik phone aku dalam pocket , then cikgu nampak . 

aahh sudah kitorang bergaduh pulak dgn cikgu tu , haha padehal salah mawi , aku marah cikgu , sebab cikgu nak bg tau Puan Haslinda . haha kecoooo doh dia , lepastu Cikgu tu pegy dekat Acong pulak . Acong tailong sial , dia cakap " a'alaaa , tkpayah laa ambik , sy bukan buat pape! Menggalabah lah ngkooo!" hahaha aku dah rasa macam nak korek hidung , kesat dekat mulut acong doh hahaha sial lah dia . tp cikgu tu bengan gila aku dengan Mawi , dia pandang jeee kitorang , aku tkthu lah apa dia baca dalam hati tu haha patut la tadi aku nak jawab paper sejarah rasa macam resahhh je! hahahaha 

Ahh mampus , janji aku dapat jawab semua paper harini k ? haha kau nak bengang ke ape ke , tu kau punya pasal , aku tak kacau suami kau pon hahaha k chaw sin <3

No comments:

Post a Comment