About Me

My photo
Im sorry that i cant stop to loving you, NurFirzanah

Tuesday, February 1, 2011

Hotel Jamilat :D

Hello Hahuiiiyo! haha

haha setelah lama saya berdiam diri , kini saya ingin mengisytiharkan , pada 1st Feb 2011 , Hotel Jamilat telah berubah menjadi rumah . kalau tak macam hotel sangkar , tapi , apabila kidd , amer , shuk and dek ani *tuan rumah , kami berempat berpakat untuk bergotong royong ! haha so sekarang agak selesa sikit lah , siap ada meja makan lagi kan dekat depan , so nanti senang lah nak online ke , nak meghentahdarah ke ape sume dekat situ . kalau takk , haa sudahhh bersila lah member dekat bawah makan tu ! haha 

yang peliknya , kemas Hotel Jamilat ni , plastik sampah dia jee dah 18 beg plastik . tu nak pindah kee , nak mengemas , sumpah dapur dia macam reban sakti sial -.- dengan taik kucinggnyaaa , dengan makanan yang 50 tahun lepas punya , tu aku rasa lipas nak hinggap pun tak selera lah sial haha bayang kan , chocolate cadbury tuu , keras dia macam batu konkrit dekat dalam peti ais tu . aku tkthu lah tu dah berapa tahun punya , aku agak time nenek aku zaman pop Ye Ye dulu lah . PUKUL HABESS! haha 

 tapi sebelum start tu , kitorang ada kuliah bersamasama . hahahaha lepak jappp makanmakan , almaklum lah , aku tak boleh makan . yelah kan , gigi member dah separuh , tenga sakit lagi ni haha lepak tunggu diorang siap makan semuaa , dah makan lek sap kok luhhhh . aku pun sap kok gakk . dah settle kenyang perut alhamdullillah tu sumee , start lah project Kami . haha start jee dari dapur , fuhhh bauu dia . semangat ! macam bau Laman Bela Burung dekat sekolah aku sial . haha bukak peti ais tengokkkkkk , kuih batang buruk sume ade dekat situ 

yang tak boleh terima nyaa , aku perhatiii jee peti ais tu , Dalam peti ais ada surat . Boleh ? hahahahaha dalam peti ais ada surat sial , aku rasa tu surat Top Secret tuan rumah ni lah . ahaha aku gosok punya gosok hilang jugak surat tuu haha dah lepas cuci tu , akuuu lagi kena buang taik kucing tuu . mak oi , taik kucing dia macam buah kurma sial . comel comel jee , nakal taik tuu aku tengok . hahahahaha dengan hati kering , aku pun angkat and buang ke dalam tong sampah . hukhuk

bau macam anjing kafir! haha lama bhai kitorang kemas dapur tuu . haaa tapi , aku malas doh nak cerita panjang lagi . tapi yang penting skrg , korang dh thu kan ceritanya ? kitorang dah kemas rumah ni k :) kalau nak datang lepak , mehh lahhh . cakap jee , di alu alu kannn okayy . jangan malu malu jangan segansegan . kerna jangan malu itu perisai orang beriman :D hahahahahaha sorry tak habis cerita , baca je k tanpa bersuara! haha chawww! 

No comments:

Post a Comment