About Me

My photo
Im sorry that i cant stop to loving you, NurFirzanah

Monday, February 14, 2011

Berarak Di Shah alam :D

Hello Blogger , 

hahaha harini , aku bangun pukul 7 pagi , sebab dengar cerita genggeng semua nak berarak . so aku pun tunggu lah semua , tibatiba Akir text aku ajak gerak Shah Alam , aku ingat diorang sembang mawi dgn aku , ruparupanya betul , aku pun bersiap lahhh . haha One Set Hitam der , baju melayu one set hitam , speck hitam , helmet hitam haha tu pun nak cakap , tahpape doh kidd ney! haha 

pukul 830 cmtu kitorang baru gerak , fuhhh highway tu kitorang pegang wa cakap luu , haha mulamula aku tanya akir , nak pegy mana ni ? dia cakap melawati , aku pisang lah sikit , melawati yang celah mana punya . aku pun berenti dekat dataran atas , tibatiba caiyol cakap pegy Stadiam malawati . laaaaa stadium shah alam rupanya haha aku pun rasa macam nak bengis jee laa kan . 

pastu dah smpai , kitorang nampak lah banyak bas , nampak lah semua budakbudak tenga berarak bagai , bawak sepanduk , aku dah mula rasa semangat bahang maulidulrasul <3 haha nak tahu tak kitorang pegy mana ? hahah kitorang pegy Restoran Rafi , then makan , lepastu pegy skatepark . hahahahahaha kitorang bukan pegy masjid ke apa , datang sana breakfast , then lepak skatepark 15 minit . hahahaha cmbodo sial , buat habis minyak akuu je! celaka betul . 

dah bosan lepak skatepark , aku ajak diorang semua balik . almaklum , aku kan sebagai Ketua AJK budakbudak Kastam , haha so aku yang akan uruskan mana diorangnak pegy semua hahahaha kecahh je -.- so semua dah siapsedia nak berangkat . aku turn lagu mp3 aku , yangpenting aku nak dengar lagu Luahan Hati apit <3 hahaha atas motor aku sorangsorang je yang bising , macam biasa , mulut aku paling merdu sekali bila nyanyi . haha diorang semua tenga risau kena tahan polis .

dah smpai highway tu , aku gengster tak lalu jalan motor , lalu jalan kereta , sekali tu kitorang nampak kereta polis , mak ai , dia cakap "Sila lalu di laluan motor! Ni polis , Korang berarak ke apa ni ? ke dah habis berarak?!" ahaha aku pun pelik mulamula , mane taknyee , member tenga sedap karaoke atas motor , tibatiba ada orang menyaut cakap cmtu . aku ingat hantu kaklimah kee , encik manap sopi kee yang menyaut hahahaha sekali aku pandang kanan , kereta peronda lah sekali mattt . aku dah risau dia potong aku , ingat dia suruh berenti tepi , ruparupa nya dia pegy isi minyak lah derr . wa dah kucupkucup ustaz khutbah dah atas motor tadi , terus tak nyanyi aku . 

lepasjee polis tu belok , fuhhh , aku terus fulltrotle derr . tak fikir apa , terus masuk sempang bukit raja , lalu Icity terus! hahahaha mcm biasa , aku dengan laju nya naik 140km sejam , pedesup terus smpai klang . haha so macamtu lah cerita kami berarak aku malas nak sembang panjang , nanti patah mata nak baca . haha 

oh yaa , ada berita buruk . Sekarang Hotel Jamilat telah tutup k , no more hotel jamilat . im sorry , ada masalah kesulitan sedikit . tak boleh lepak Hotel Jamilat lagi , kita lepak Kabin , Taman and Duangdee je skrg . sorry bg sesiapa yang selalu naik atas , termasuk Amer , Shuk , Una , Fieza , Ina and the gang . budakbudak kastam pun dah tak boleh lepak atas k ? sorry 

No comments:

Post a Comment