About Me

My photo
Im sorry that i cant stop to loving you, NurFirzanah

Monday, February 28, 2011

26 Feb 2011 :D

weehiiuuu Hello Blogger ,

Peehhh! Bau Teloooo! haha hihi aku rasa macam nak seronok lah semalam hang dengan Si Bengkok , Si Koyok , Amer and Dek Ani . haha jauh kitorang merantau , dari Subang ke Shah Alam ke Kampung baru . haha dari pukul 3 aku dengan dorang , smpai ke pukul 2 pagi . boleh ? member punya kaki dah kusut dah hahaha kusut <3 i like kusut haha

mulamula kitorang gerak subang , sebab nak betulkan BB una , dh smpai je kedai POPMYBERRY , kitorang terus gerak kedai kereta , sebab amer nak betulkan apelancau tahh , tauuurr aku -.- haha lepastu , kitorang terus gerak sunway . dekat sunway terus pegy Starbuck , chocolate chip besaaar punyaa! haha beli satu je pun , then kongsi reramai hahaha nak beli banyakbanyak nak kemana , nanti kak limah nyanyi lagu Enjitenjit semut kangg , susahh! Saabooo jela! hahaha

then , gerak Cotton on , si una cari baju , baju apentah . aku dgn dek ani ikut jee , dia dengan fieza yg mencari baju , member tunggu macam Manap and Puspa dahh . kemain lagi diaa eh haha una dah dpt baju , kitorang gerak ROMP pulak , dek ani nak beli Cap :) hihi aku suka doh cap yg dia beli tuu , haha tp , dek ani pinjam duit una rm20 hahahaha dia tk bwk duit itu time . kitorang punya lah tunggu si una dengan fieza dekat fitting room tu , babi diorang buat apesial dalam fitting room tu lelama -.- dengan gelakgelak nyaa . dah macam kalbi dan kalbu dah hahaha apetuu ? haha 

dah lama sangat tunggu , akhirnya keluar jugak mereka dari sangkar neraka tu , mak ai , una keluar berpeluh sakan sial Si Koyok tu . macam pegy jogging dah! haha so dia pun terus bayar , sekali dengan Cap dek ani . semua nya total berapa tah , tak tengok pun act haha lepas Romp , kitorang pegy beli air Bubble <3 hihi aku suka Bubble Vanila , dek ani beli Honey Dew , apelancau tah -.- aku pun tkthu , hhaha aku sentap air Vanila jee . aku bg yunk aku minum , dia tak suka bubble sial . bodoh gila si bengkok tuu , bubble dia lah yang sedap ngoiii! haha dia buang sial bubble tu . aku rasa macam nak patahkan jee tangan dia , sebaik aku sayang tangan dia haha

lepas bubble , kitorang pegy kedai Cinnabon pulak , beli cake apa tah nama , sedap babi cake tu celaka mak dia! haha then pusing balik , pegy Forever 21 . mcm biasa aku sebagai BABU , kena angkat barang dekani dengan cake Cinnabon tu . haa rilex jee aku kena tunggu macam BIBIK . haha tkpe , aku kan penyabar , almaklum , dah berubah kan ? hahahaha dh beli semua tu , kitorang pun berarak beramairamai keluar dari neraka sunway tu . kitorang menuju ke kedai kereta yg amer pegy tu . sebab amer kan tunggu dekat sana .

time otw balik keluar sunway tu , aku jumpa Irdina dengan Anesya , lepak jap tegur , sekejap je pun , jumpa cakapcakap , adeke dia tegur gigi aku yang menang Award ni ? patut ke ?! hahaha aku dah jadi tukul besi dengar dorang cakap , dengan phone irdina hilang pulak . haha padan muka hihi . dah tegur sesama islam tu , aku pun ajak lah dek ani dengan una gerak , dalam perjalanan tu , sebok pulak nak keluar kan camera , time dalam sunway camera tak keluarkan pun , diorang Endahkann jee camera yang sunyi sepi dalam beg tu . haha 

bergambar skjp , tengah jalannn . pastu berenti dekat kedai apa ntah , beli air , Nescafe O ais , dengan Teh tarik kot ? ntah lupa haha tu pun aku nak cakap kan ? bodoh! haha pastu smpai lah kitorang dekat kedai kereta tu , Ya allah , panas nyaaaaa time tu -.- mcm bodoh pulak duduk dalam kedai tu , pastu dek ani ajak makan Cake , hahhh member tak kasi chance . member pun bedal lah! haha makan satu je dah kenyang , time makan cake pun nak bergmbar , haha dek ani dengan yunk aku buat comotcomot , pastu tgkp gmbr , boleh ? hahaha aku penampaq muka diorang thu aa . haha 

aku makan satu cake , dengan minum air , lepastu lek sapkok , terus ngntok! haha aku dengan dek ani kan adek beradik , bila kenyang jee , confirm mata berat . sumpah tak tipu! janji! haha aku pegy dekat kerusi sadai tuu , aku baring , terus tidur . hahahaha tp tk boleh tidur , sebab ade je kerenah diorang -.- tgkp gmbr lagi , buat muncung lahh . tp yg paling aku suka , tgkp gmbr jerawat dek ani , pastu zoom , fuhhhhh macam lakhanat! celaka ! haha geli sial -.- tp tak baik kutuk , nnti melekat pulak dekat aku , taknak ! sumpah TAKNAK! haha 

lepak lagi , kereta belum siap , dengan ada orang buat Dyno Test lagi -.- Vroooooom! Vrooomm! macam celaka , tau lah kereta ada Turbo , race dengan motor aku lah tengok! berani ke tak?! haa hahaha pastu , kereta amer pun siap . kitorang dengan seronok , terus menyabung masuk dalam kereta amer haha aku macam biasa , duduk tengah . kiri kanan di apit gegirlgegirl hahahaha amer ajak pegy makan , dekat Kampung Baru , HR Steak House <3 hihi sedap bhaaaaaaaa chicken chop dia <3 aku dgn fieza order sama , chicken chop 2 , fresh oren susu 2 haha . 

dah makan tu , dah kenyang , aku pulak dah kenyang mesti nak rokok . time tu pulak rokok tk ada . hahhhh , tambah lah lagi mengantok aku bila dah kenyang -.- aku bukak lagu dalam phone aku , aku tidur hahaha tunggu diorang bercakap lagi lepas makan , macam bodoh jee member -.- haha lepastu pun habis lahh , si amer pun ajak blah , time nak keluar kedai tu , dekat depan kedai tu ada orang jual CD , aku jumpa cerita ngangkung . aku suruh lah dek ani beli . sekali dek ani pegy tanya dekat Bapok sial! dia salah orang hahahahahaha korang penah tengok bapok pakai tudung mcm YUNA? hahahahaha boleh tak boleh ? aku dah nak tergelak dah , tp aku tahan . hahahaha

dah beli CD tu , kitorang terus masuk kereta , lepas makan Steak , kitorang gerak Uptown Shah Alam , sebab una kata nak beli I Sayang Lampu I <3 hahaha so kitorang pun gerak lah uptown , dalam kereta tuu , aku punya mengantuk tak habis! berat mata memikul bulu mata aku yang lentik ni hahaha si fieza dah tidur , yang tak tidur aku una dek ani , and ofcourse amer pun tak , sebab dia Driver hahahahaha aku suka dengar lagu Tanpa , aku punya menyanyi , fuhh macam M.nasir! hahaha nyanyi punya nyanyi , smpai pun uptown , aku pun kejut lah fieza yang tersadai sebelah aku . haha turun kereta , terus masuk . pegy dekat kedai jual lampu tu , mulamula dek ani kata rm120 , then time tu kitorang tanya , harga dia rm230 pulak -.- mak ai , jauh lari sial! 

dah sembangsembang , tak jadi beli , mana tak nya , rm230 sial . suruh kak limah pun dia taknak beli , nanti mesti dia nyanyi lagu Enjit2 semut lagi hahaha lepastu , dek ani pegy kedai haiwan , dia nak jual Cika dekat kedai tu , haha yang si Fieza menggelitik nak kencing , tak tahan lah tak tahan lah , aku leepat tau aa . haha tunggu dek ani nak bersembang dengan abang kedai haiwan tu , macam nak beli rumah sial -.- lama ! haha 

lepastu kitorang jalanjalan jap kt dalam tuu , pegy tandas , tunggu diorang semua kencing , pastu sambung jalanjalan lagi . yang paling aku sakit hati , si dek ani pegy buat ubat resedung tu -.- mak aiii , lama sial lakhnat tu! berbulu jee member dekat sini . aku cari kerusi , terus duduk haa . haha lepastu amer suruh aku pulak tgkp gmbr dek ani haha aku kan babu , so aku kena lah tgkp gmbr dia . hahahaha lepastu dah habis tunggu dek ani , kitorang bantai gerak Kampung Baru balik , lepak kedai makan , hahaha "kedai kapal" boleh ? ahaha ikan keli dia besar macam aku sial -.- besar babi ikan tu! 

ahahha lepak japp aku minum milo panas , haha lepaklepak , minumminum , gelakgelak , sap kok , main BB , online skjp . hahaha lepastu amer ajak balik . haa aku dengar nak balik aku suka . dalam kereta diam jee , dengar lagu , nyanyi sikitsikit , hahahaha boring sial tk ada apa dalam kereta , lepastu aku tarik tangan fieza , aku main tulang bengkok dia <3 hahaha dia punya bengkok macam ada ketumbuhan sial hahaha best jee , terus tak boring aku main tangan dia hahaha una dah tersadai jugak aku rasa time tu , tp dia tidur purapura , tidur secara tak selesa aku rasa tu , haha dengan Koyok dia , aku leepat tau ah haha 

huihhh , penat doh kalau nak cerita lagi -.- ini je yang aku mampu nak cerita , haha tp Best k keluar dengan korang :) hihi Iloveyou'll <3 hihi dah tu je aku rasa nak cerita , nanti kalau murah rezeki aku tambah lagi k ? hahaha baca je apa yang ada dulu . hahaha byebye :) 

No comments:

Post a Comment