About Me

My photo
Im sorry that i cant stop to loving you, NurFirzanah

Friday, January 7, 2011

Money Money Money , Must Be Funny :D haha

Hello Blogger , 

haha k sini saya nak sembang sikit! hahahaha , bende harini kelakar sangat . kelakar tak boleh settle , dari Mcd , smpai ke lepak Hotel Jamilat hahaha gelakkk je memanjang dengan Shuk . haha time dekat mcd tuu tak feeling sngt , sebab bubur Mcd tu boleh tumpah pulak dekat baju aku -.- celaka punya bubur , aku sentap kau thu lah ! haha 

sini cekk nak ceritoo sikik dengan mu semuo k . haha tadi malam , aku ajak shuk , una dgn fieza lepak rumah dek ani . yelaa kan , cuti sekolahh derr . lepak laa ape lagiii hahaha so aku pun pegy lah ambik una semua kan , pegy rumah shuk lagi apeke sumee , so dah settle kitorang pun gerak lah kastamm . lepak rumah kakak aku tu , dah smpai , semua dah naik ape sumee , terus duduk . tak cite banyak laptop terus bukak , yang si shuk buat keje ape ntahh , sekolah punya tuu . aku relax tengok kacaukacau sikit lah , yg si fieza the demam girl tu online lah dgn una guna laptop shuk . haha 

lepak lepak , kakak aku pun keluar dari toilet , dia mandi time kitorang masuk rumah dia , dia pun keluar dia jerit "WOIII!" hahaha tak teperanjat lah akuuu time tu -.- hahaha pastu kakak aku cakap , "kidd , jpgy amer nak datang , kau pggil die naik atas tau! pastu kau basuh cawan dekat dapur , dengan mangkuk jejentik aku tu! " haha aku pun ikut lah perintah , dah lepak rumah dia kan ? mesti lah kene buat baik haha mulamula aku dah rasa excited lah Amer Si Gebang nak datang HAHAHAH kelakar sial dia tuu , kitorang sume tak sabar wa cakap lu . hahahaha so dia pun smpai lah , aku tengok dia bawak Si Ina tuu sekali , aku dah lah hutang Ina tu karipap rm1.60 ! hahaha aku dah risau dahh sial haha , diorang masuk jee , ina tanya Karipap rm1.60 aku mane kidd!? hahah aku diam jee

lepaklepak dgn amer sumee , diorang pun blah , sebab kakak aku dah siap , ni yang aku nak cerita nii . nampak Title aku dekat atas ? Money Money Money , Must Be Funny :D haha lepas jee kakak aku dengan amer sume tu berambus dari rumah dia . dengan sepantas Tsunami aku gerak masuk bilik yang haritu aku cerita aku kira duit dengan apek tuu . yang RM230 tuu kan ? ingat ? kalau tak ingat , pegy baca older post aku hahahaha kalini aku project dengan shuk pulak hahaha tapi kalini tak sebanyak RM230 aku tuu haha tapi kira okay lah kan ? dalam masa 30 minit , boleh dapat RM 40 . kalau korang ? boleh ? haha kirakira ada 40 , shuk dapat rm15 . tkpe laa , member takkan tak pegang duit kan ? aku bg jelaa haha dah kira duit ape sume , aku pun spotcheck lah Almari , time dengan apek haritu aku tak sempat nak spotcheck almari , time ni baru sempat hahaa aku checkcheck , sekali aku jumpa Camera , Nikon D70 . pehhhh aku dah jeritjerit lah sial! "wehh camera! wehh camera! " shuk pun dah tergamam , haha sekali aku keluar kan kotak tu! ruparupa nya dalam die ade sabun sial! celaka! aku rasa nak nangis sial :( hahaha pastu aku geram gila , time dengan apek jugak haritu aku tak dapat nak bukak lagi satu almari , so sekarang ni jugak aku bukak! aku ambek penukul semua bagai , aku korekkorek lagi! sekali dah dapat bukak , yang ade dalam tu ialah , Pencukur dengan Earphone jee . mak aii , hati wa panas sial! hahahaha buat penat aku memekak menukang sume , yang dapat pencukur . babi geram! 

hahahaha tapi aku tetap puas hati , dapat rm40 <3 hahah lainkali , aku nak buat job sorangsorang lah , taknak ada share! hahahaha k aku dah malas nak cerita lagi lah , panjang sangat! hahaha so aku nak Publish Post skrg! hahah chaw sin :)

No comments:

Post a Comment