About Me

My photo
Im sorry that i cant stop to loving you, NurFirzanah

Monday, January 17, 2011

errghh demam -.-

yoo wussup dude! haha

huhh , cane ni der ? pengawas tenga demam skrg ni . arghh , tak selesa sial aku dengan selsema ni -.- hingus tu eeeeeeeeee . dengan sakit tekak cmgila  nii , dia punya sakit tekak kan , mengalahkan aku cocok bara rokok dekat tekak sial . 

adeke patut , umi aku tanya , kenapa hidung kau pagipagi je berdarah ? dah 3 hari berturutturut berdarah ? aku pun ckp la , mane orang thu , dh nk berdarah , tkkan nak marah darahtu kan ? hahaha . umi aku cakap , kau nk jadi mcm kakak kau tu ke ? kakak kau tu nak kena cancer kerongkong . kau pun nak ikut jejak dia ke cancer kerongkong ? berenti merokok tu , kalau nak jadi mcm kakak kau tuu , haa merokok lah dgn dia lagi tuu . lepastu dah sakit baru nak menggelupoh! hahahahha

aku gelak jee , alaa benda demam jee . bukan aku mati nazak punnn umii , relax k ? kidd kuat kan macam umi ? kankan ? hahahahaha 

relax kidd , Be Strong Kidd ! jangan hirau kan katakata orang , selagi kau masih hidup , kau buat lah apa kau suka Kidd! kau pasti boleh! hahahahahahahaha TEPOKTEPOK PENGAKAP! PAK PAK PAK PAK PAK PAK PAK ! hahaha 

No comments:

Post a Comment