About Me

My photo
Im sorry that i cant stop to loving you, NurFirzanah

Wednesday, January 12, 2011

080111 and 090111 , HAHAHAHA :D

Hellololololo alololonso hahaha ,

sumpah , sumpah harini aku rasa kelakar , takut , risau pun semua ada! haha tapi yang banyak aku rasa sekali , kelakar lah kot . hahaha so , jalan cerita dia agak Adventure sikit lah kan , and first aku nak cakap , harini satu hari aku tak mandi K ? faham ? hahahahaha sini aku nak sembang , eh tapi takut panjang kan ? so aku start dengan perenggan baru k , sila rujuk perenggan di bawah dan seterusnya HAHAHA

k sini aku nak sembang abangabang dengan kamu semua , haha semua benda ni tak dirancang apa pun , aku bangun tidur pukul 12 tadi , tibatiba abang aku ajak pegy pasang cover set motor aku , nak make up der . haha so aku pun hantar lah motor aku dekat Ah Hong , dah hantar tu , tibatiba Shuk call aku , dia cakap apek suruh datang tempat dia , aku pun okay jelah , duit tengah ada , mulamula Shuk ajak naik train , aku kata naik jelaa motor , aku terus potong , aku suruh Shuk datang rumah , sebab aku dgn abang aku nak pegy TtraX skjp , nak beli barang motor , haha jiwa rempit derr . haha 

dah smpai Ttrax tu , barang yang abang aku cari tu tkde pulakk , so kitorang pun balik lah , yang si Shuk dah bantai merembat , almaklumlahh , aku naik motor baru BLB pulak hahaha so kena bawak slow lah kan , meter belum cukup 1000 lagi haha tibatiba abang aku ajak pegy spair part dekat depan balai polis klang tu , so aku pun ikut jelah , sekali abang aku boleh bantai nak pasang lampu baru lahh apelahhhh , yang si Shuk dah call aku suruh cepat , mak aii , nak cepat cane sial , bangla yang buat motor abg aku tu pun Slow jee -.- macam pundek haha so aku pun suruh lah Shuk datang kedai tu , dia dah smpai tu , kitorang lepak lah , ada jugak dalam 20minit , aku pun gemuruh sial nak cakap dekat abang aku , "boboy , aku balik dulu aa , nak pegy rumah kawan aku lah" hahaha risau sial nak keluar kan ayat cmtu dekat abg aku , takut nnti dia tk bagi , so dengan hati yang keras , hati kering aku , aku cakap jugak! sekali dia bagiii lah derr! hahaha 

dengan sepantas kilat , aku rider motor Shuk balik rumah tukar baju , merembat motor dia smpai 100km sejam hahahaha padehal dekat jehaa , tu pun nak merembat haha dah smpai rumah aku , tukar baju , tukar duit syiling sume , terus gerak! haha isi minya skjp dekat petronas . pastu shuk terus merembat . dahh smpai dekat highway mana ntah , ada ROADBLOCK sial! mulamula si shuk bangang tu nak patah balik , aku cakap jalan jee . so Shuk pun jalan jelaa , sekali lepas lah sial , dia tak tahan , lepastuu terowong tuu , fuhhhhhh menjeritjerit kauuuuuuu kitorang haha seronok punya pasal . jpgy dekat Tol batu tiga tu , ada lagi satu Roadblock , yang ni kitorang kena tahan , encik polis tu pun taknak kalah menganjing aku dgn shuk , dia tanya umur berapa ? aku jawab lah form 4 . pastu dia tanya lagi , tingkatan berapa ? aku jawab lah tingkatan 4 , pastu dia tanya lagi , kau tingkatan 4 ke ? aku cakap ye . pastu dia tanya lagi sekali , kau dah 16 ke ? aku cakap belum , baru 15 , birthday tak smpai lagi hahahahaha so dia pun saman lah shuk . rm30 sebab tkde side mirror haha


saman tu sikit je , sebaik alhamdullillah :) haha so kami pun teruskan lah perjalanan dengan gelakgelak meriah , dah sampai dekat Mid Valley tu , ada lagi roadblock sial , kena tahan lagi , tapi kitorang punya surat saman ada lagi , so dia tak boleh saman lah kan , tarikh hari sama semua hahahaha so kami dilepaskan . tambah lagi gembira lah sial hahaha so kitaorng pun terus kan perjalanan lagi pegy ke chow kit cari Apek , pusingpunyapusing , apa pun tarak . jalan chow kit tah kemana , kitorang tah kemana , aku dah bengang , aku cakap dgn shuk , bg aku pulak bawak . sekali apek call , cakap jumpa dekat sogo , dengan sepantas ribut yang melanda Indonesia pada bulan Mei yang lepas , aku terus dengan laju pegy sogo haha dah jumpa apek sumee , apek pun suruh follow teksi yang dia naik tu , so aku pun follow lah .


mak ai , time ni paling huru hara sial , dengan jalan Sesak nyee , aku skjp skjp berhenti follow belakang teksi , cmbodo sial . rasa nak patah mata aku ikut teksi tu hahahaha benda kalau ikut teksi tu macam rumah aku nak pegy kedai guinda tkpe , ni jauh sial! balik sumpah aku nak puasa lah cmni! hahahaha tapi alhamdullillah kami sampai kt tempat apek dengan selamat sihat walafiat haha dah smpai dekat tempat kerja mak apek , kitorang parking motor sume , terus naik dekat tempat kerja mak apek , apek pun mintak kunci kereta . hahahahaha Shuk jadi watak utama sial nak mintak kunci kereta , cakap shuk dapat lesen lah bagai lepas sekolah lah ape lahhh hahaha so mak dia pun bagi , tapi mak dia ada cakap "jangan smpai ada calar okay" kitorang pun okay jelaa hahahaha 


dah dapat kunci kereta , semua dah senyum alaska sial hahahaha jalan nak laju jee pegy kereta HAHAHAHA tapi yang membawaknya aku , mulamula nak start babi risau tak boleh sial . sekali apek start boleh pulak HAHAHA ruparupa nya kereta dia kurang kasih sayang , so kitorang pun belai lah dia dengan penuh kasih sayang dan kenikmatan dunia . haha boleh start alhamdullillah , so aku pun bawak lah kereta mak dia , tah mana apek suruh aku jalan , tibatiba ada kereta depan tu nak jalan , jalan yang aku jalan ni pulak jalan sempit HAHAHA aku pun reverse lah , aku reverse punya reverse aku pegy langgar kereta orang belakang HAHAHAHAHA semua dah risau risau cika dah . yang babi nya si apek suruh aku reverse terus lari , aku pun ikut lah cakap dia HAHAHA terus lari sial , sebaik orang tu tak kejar . kalau tak mati terbengkalai hahaha kemain lagi aku bawak , pegy snooker , lek sap kok lu kt snooker tu . bg dorang main , diorang main cmbabi , satu frame pun tk habis hahahaha pastu terus close table tu , aku pun diam jee , terus blahhh . 

lepas main snooker , apek ajak jalan area dekat rumah dia , so aku pun bawak je ikut mana jalan yang dia suruh . so smpai lah rumah dia , macam FLAT PERANTAU SIAL haha babi lah dengan sesak dia tuu , tak aku maki lah semua orang dekat situ HAHAHAHA ya allah , aku nak tulis panjang lagi malas sial , ni baru 080111 punya , belum masuk 090111 lagi kan ? nihaa , cerita ni dah habis , aku malas nak potpet lagi . so , korang diam k jgn banyak comment , baca je yang bawah ni pulak! hahaha


Okayyy , sini aku nak sembang pasal keesokan harinya 090111 pulakkk hahahaha .

dear Discovery , hahahaha


hahaha sebab apa aku sambung ? sebab cerita dia semua adanya dengan budak ni , si Shuk , apek sume , haha tambah lagi sorang , Una . Apek datang klang sebab purse dia tertinggal dalam beg camera aku , sebab semalam kan aku dgn shuk lepak dgn dia , dia pun letak purse dia dalam beg camera aku . haha aku dah smpai rumah , tibatiba apek text aku cakap purse dalam beg camera . aku dah risau sikit je , yela Ic dia sume dalam tu kan hahaha apek cakap dia nak datang ambik , so aku pun okay jelaa ,

esok nya apek datang , dalam pukul 3 lebih cmtu laa , SEDAP AA MEMBER KENA GAME HAHAHAHA babi kau , mak aku nak guna motor , dia boleh bantai gebang aku cakap dia dekat ktm kastam , aku pun lelaju lah datang , sekali dia dengan shuk . kimak , aku dah risau kena marah dengan mak aku . haha so , dah jumpa apek dgn shuk . aku suruh diorang follow pegy rumah kakyong ,nk hantar motor dekat mak aku . sekali dah smpai mak aku tkde daaaa . dia dah balik rumah dia sendiri haha aku pun hantar lah motor tu dekat rumah aku . dah hantar , kitorang terus lepak HOTEL JAMILAT . lepakpunyalepak , macam macam sial tak kena , Wifi tak bukak lahh , Camera tak bawak naik lah , Kotak rokok dalam bakul motor lahhh , Hotel jamilat ni kalau tingkat satu tkpe , ni tingkat 3 sial , malas aku nak turun . cmcibai ! haha 

tapi , aku pun kena turun jugak . sebab aku nak kena pegy kedai motor Ah Hong , nak tengok motor racing aku dah siap ke belum , tapi shuk ikut , aku suruh haha . kitorang pun turun , start motor , aku terus merembat tak cite sembang apa pun! haha sekali motor aku belum siap sial . babi betul -.- so kitoarng pun balik lah , aku beli rokok and jambu , makan atas motor , hahaha dah smpai rumah aku , aku ambik camera sumee , tibatiba aku nak ke Hotel Jamilat , aku jumpa Cobra Chicagoo @ CC boy hahahaha . babi dia , merepek jee keje , aku dah tergelak mcm babi , lengkias lahhh , sauk lahhh , tersadung lahh hahahahaha dia ajak shuk turun , so shuk pun turun lah lepak sekali dengan aku . hahahaha aku dengan shuk dah gelak mcm babi dah . tapi yang ni aku malas nak sembang banyak lah , kita teruskan cerita k ? haha

so dah lepak dgn cobra tu , aku dgn shuk naik lah balik Hotel Jamilat , dah smpai tu , lepakk japp . pastu apek cakap dia lapar , aku dh tkthu nk buat cane , motor aku dh lah dekat Ah Hong lagi . tak siap , sebab tenga Setting 2KILO , nak main malam minggu hahaha aku ajak shuk pegy tengok motor aku lagi dah siap ke belum , mne thu dah siap kan . haha kitorang pun pegy , tapi tak siapsiap jugak , busy kot pomen dekat ah hong . err tensyen je aku . so kitorang pun balik lah , aku ajak dorang pegy jalan kaki jee . haha so dorang pun okayy set and go je hahaha mak ai , menduga sial , semua pagar shortcut kunci , lagi tah pahapee , satusatu pagar kot aku abwak , semua tutup , so aku pun cari jalan mudah , lalu dekat pagar yang dah rosak hahaha panjat dekat pokok pisang laa apelaa , sekali kitorang pun smpai lah ke destinasi , iaitu HAJA's Cafe . haha makan lah aku mee goreng , dgn milo ais . yang si shuk tu tah apee lengkis pegy bedal 2 roti tisu , benda nya kalau kecik macam mee goreng tkpe , ni besar macam pyramid dekat egypt tu sial hahahaha aku pun makan lah mee goreng tuu , mak oi wa cakap lu , dia punya pedas macam makan satu baldi cili padi sial -.- haha aku makan berapa suap jee , then aku tukar dgn shuk lagi satu roti tisu dia , aku pun makan lah roti tisu tu , menyenyeh sial . dengan besabesa tuu , nak masuk dalam perut aku hahaha tapi aku makan tak habis pun haha


dah makan tuu , lek sap kok jap . rehat kan perut , minda dan kaki untuk memanjat pagar yang nak roboh tu nanti hahaha dah rehat sume , kitorang bayar then keluar dari kedai tu hahaha  kitorang pun jalannn menuju ke pagar yang nak roboh tu , dengan slumber aku panjat dulu . hahah then shuk sambung , sampai apek jee huru hara , hahahahahahahah apek panjat , dia suruh pegang dia , shuk pun tolong lah , sekali dia berenang sial dekat pokok pisang tu HAHAHAH macam bodoh , auntie dekat blkg tu cakap "aiyoo?" hahahaha huru hara sial apek , kalau dah sangap kolam tuu , agakagak laa , balik nanti kau berenang lah dekat rumah ahahahhaha dekat pokok pisang yang kau serang kan ? hahahaha LELE


dah gelakgelak macam babi tuu , kitorang smbung jalan ke Hotel Jamilat , haha naik pun nak tergelak jugak . haha dh smpai rumah , semua mengah sial , penatt naik tangga dengan gelak -,- hahaha lepaklepak japp , then shuk pun nak balik . dia balik tinggal lah aku apek dengan Jamilat . haha pastu kakak aku cakap , jpgy amer nak datang . aku dah seronok dah si burit tu nak datang lepak sekali hahaha tunggu punya tunggu tu , tibatiba ada orang call aku , aku tak thu lah sape mulamula , dia tanya aku macammacam sial hahah aku cakap lah aku ustaz laa , berlakon dalam cerita Nur Qaseh lahh , hahahaha last sekali dia cakap "tunggu yaa nanti awak akan tahu jugak , saya akan bahan awak dalam Facebook" hahahahahah aku cakap jelaa , okayyy byebye take care :) hahahaha


aku tekan jee end call , pastu ada orang pulak call apek , number yang sama hahahahahaha sudahhh , sekali tu kawan apek daa , si Syerra tu HAHAHAHAHAHA dia nak kenakan aku , sekali kantoi di suku jalan , aku dgn apek dah tergelak macam babi dah dekat rumah tuu . mak aiii , kantoi busuk sial , busuk sial macam apek jatuh dekat pokok pisang tadi HAHAHAHAHA aduhhh you buat hal lah Syerra -.- hahahaha dah gelakgelak , si Amer pun smpai , sudahh dengar cerita dia macmmacam , haha yang si apek tipu si Amer , cakap Canon aku tu , dia punya hahaha Amer pun bebal pegy caya , haa mendapat lah kau kena kencing dengan budak HHAHAHAHA buat hal la masingmasing harini hahaha *ya allah , malas nya aku nak sambung cerita -.- panjang sangat ni! hahahaha


hahaha aduhh penat tulis , dah pukul 8 dah , aku suruh apek call shuk dengan Una , suruh datang rumah aku , pastu macammacam lah semua cerita Sembang Siung -.- aku malas nak dengar , aku ajak apek naik motor pegy rumah una dgn shuk , sekali dah sampai Telok Gadung , Shuk call aku , dia cakap dia dah smpai rumah aku , mak aiii , patah hatiku bila Shuk berbicara sebegitu -.- hahaha aku pun patah lah balik dengan lajunya 100k/m sejam hahaha gebang jee , time otw balik rumah aku tuu , mak aiii aku nak langgar lori keling sial , aku jerit "pantat besarnya kau!!" hahaha keling tu dah takut dah tengok aku dgn apek HAHAHAHA aku dgn apek dah tergelak macam Lengkiung . hahahaha bodoh sial driver lori tu ! hahaha


dah gelak atas motor tuu , kitorang pun smpai lah dekat rumah aku , tengok shuk dgn una dah duduk cmbodo hahaha tak cite lebih , kitorang terus gerak FunFair bhai! hahaha aku dah memang nak pegy sangat Funfair tu , aku dengar cerita Discovery tu best lah , takot laa , tu yang aku nak main tu! hahahahahaha tapi aku fikir jugak , kalau apek bawak motor aku , dia lepas ke nak naik jejantas dekat petronas tu , elak tergolek jee naik motor mak aku tu , sudah kena marah pulak nnti , hahaha so bila dah smpai petronas tu , aku suruh tukar Rider haha apek naik dgn shuk , una dengan aku pulak . aku tak bagi chance , aku merembat jugak dekat jejantas tu , terlampau excited nak main Discovery bhai! hahaha dah turun jantas tu , aku ingat diorang nak tukar balik , sekali tak , haaaaaaa aku pun lagi laju lah nak ke FunFair tu haha , smpai jee wa cakap lu , lagu dekat sana lagu FENTAU sial , stock cina gengster jee hahaha huru hara sial smpai , aku nak pumping lagi apesume hahahahaha tak cite banyak , aku terus tempat nak beli Token , aku keluar kan duit syiling yang aku korek tu! hahahaha semua aku belanja ,"APEDEHAL , MEMBERMEMBER KAN DER! " hahaha beli token berapa ntah , yang si Shuk dapat token je terus bg dekat pakcik jaga Discovery tu HAHAHAHAHAHHA matpet tu tak sabar sial HAHAHAHAHA huru hara lah ngko panjang! aku pun nak gerak , pastu una cakap , kidd camera cane , then apek pun cakap alaa letak jee dekat penjaga dia , aku mulamula pun risau jugak, elak Canon aku dengan Nikon una kena curi je -.- haha tapi tak , penjaga dia baik hati mulia dan munasabah HAHAHA


so semua dah siap bagi token , barang semua dah letak . semua terus duduk , aku dgn Shuk duduk depan sekali , tempat mencabar HAHAHA apek dgn una dekat belakang sikit selang satu baris kitorang hahaha . dah ikat semua besi apelanchau semua tu , aku dah start excited balik hahah belum gerak aku dah jerit macam babi . macam biasa lah , benda cmni confirm aku yang huru hara ! hahahaha sekali dia naik jee , mak ai , jantung aku dekat tempat parking motor sial ! haha aku dah jerita macam babi , sumpah aku gayat gila babi time tuu , jeritjerit smpai air liur aku nak terkeluar ! hahahaha aku ludahludah lagi time dekat atas tuu . hahahaha sape kena nasib lah ngko ! ahahah dah berhenti , perut aku dah huru hara , rasa nak muntah , then shuk pun ajak pegy main buayan pusing macam dekat genting highland tu . hahaha aku pun okay jee , apedehal , yang si apek taknak , so yang main aku shuk dengan una jee haha naik tu aku dah sembang dah , sembang dengan shuk , jpgy sume spender , aku sorang je yang bising . start je dia nak pusing tu , dia naik dulu , hahahahaha aku dahh buat bising lagi , dia pusing jeee , aku memekak lah , rasa macam naik panther laa , laju macam rossi lah , semua aku cakap . orang main sume diam , aku sorang je bising hahahaha 


dah habis je main tu sume , aku turun rasa nak termuntah , sumpah tekak loya gila babi doh . akuu dah pening macam babi , tak larat nak layan kerenah dorang , dengan nak bergambar lahhh hahaha aku pun layan sikitsikit jee . duduk macam endon dekat situ ,ahhahaha pegy dekat parking motor , buat huru hara lah , nampak pakcik bawak fixie lahh haha padehal basikal apekapek yang pegy pasar beli sayur tu HAHAHA tapi time tu sumpah aku tenga rasa nak muntah gilababi , tapi aku cover lagi , dekat una ada lagi 4 token , lepastu si matpet , shuk tu ajak aku main Discovery lagi , aku pun okay jelaa HAHAHA apedehall , main jelaa! hahhaha , aku dgn shuk duduk belah blkg pulak , aku dah risau , elak termuntah jee . hahahaha muntah pun dekat shuk jugak , bukan sape hahahaha  start je benda tu , aku sorang lagi yang jerit! hahahaha terapong sial , telo aku kedutkedut tegang jee time dia dekat atas JHAHAHAHAHAHA orang yang dekat bawah semua tengok sial , hahahah turun jee , aku lagi rasa nak termuntah , aku terus ajak dorang balik . haha aku diamm je ats motor doh 


hahahah sumpah aku nak muntah sial time tu , aku letak kepala dekat bahu shuk , kalau boleh aku nak muntah je dekat baju dia time tu ! hahahaha pening pusing sial aku , aduhhhai haha so kitorang pun pegy lah rumah aku balik , ambik laptop ape sume , apek pun cakap dia nak balik , yelaa takkan nak tidur rumah aku lagi , esok nak sekolah cane der ? hahahaha so dah ambik laptop semua hantar apek dgn una balik , mak ai , aku bawak motor terhumpang hamping sial HAHAHA stimm jee , nak langgar makcik bawak motor tu HAHAHA tapi aku boleh tahan lagi smpai kerumah , smpai je rumah aku terus ambik bantal tanpa mandi selama 2 Hari , aku terus tidur! hahahahaha 


hahahaha Ya Allah , aku nak buat cerita ni , korang nak thu tak berapa hari aku perah otak nak buat ayat ? tiga hari bhai! hahaha ni pun aku tulis mcm tknk tulis jee , sebab banyak sangat aktiviti kitorang 2 hari ni HAHAHA sebenar nya nak panjang lagi , tapi malas ! haha TAPI SUMPAH , AKU SERONOK GILA KELUAR DENGAN KORANG , SHUK APEK AND UNA <3 hahahaha nanti kita buat aktiviti lagi k :) hahaha chaw sin


No comments:

Post a Comment